جزئیات جدید از قتل داریوش مهرجویی و همسرش


آفتاب نیوز :

همشهری نوشت: شامگاه شنبه هفته گذشته جسد داریوش مهرجویی و همسرش دختر 17 ساله شان مونا در ویلای خود در شهر زیبادشت مرکز کرج در حالی پیدا شد که با ضربات چاقو فراوان کشته شدند. . استان البرز شروع به افشای راز جنایت کرد.

بررسی صحنه جنایت نشان داد که بیش از یک قاتل وجود دارد. زیرا جسد یکی از قربانیان (داریوشی مهرجویی) در سالن نزدیک ورودی و جسد همسرش نیز در داخل اتاق پیدا شد. این امر نشان می داد که حداقل یکی از عاملان جنایت پس از ورود به منزل به سمت مهرجویی رفته و همزمان همدست یا همدستان وی وارد اتاق استراحت همسر مهرجویی شده اند. از طرفی هیچ اثری از ورود اجباری به داخل خانه دیده نمی شد. شواهد نشان می داد که احتمالاً داریوش مهرجوی در را به روی قاتلان باز کرده است، یعنی آنها با هم آشنا هستند و قبلاً به این خانه رفته اند.

قاتلان آشنا

پلیس اطمینان داد که قاتلان با مهرجویی و همسرش آشنایی دارند، از سوی دیگر نفرت و ظلم در نحوه کشتن مقتولان نشان می دهد که انگیزه قاتلان احتمالا انتقام جویی بوده است. همچنین با توجه به اینکه پلیس در آشنایی قاتلان با یکدیگر شک نداشت، فرضیه درگیری مالی نیز مطرح شد. از همان ابتدا شناسایی افرادی که با مالباختگان درگیری داشتند آغاز شد و مشخص شد حدود 2 هفته قبل از وقوع جنایت، مهرجویی و همسرش توسط فردی با چاقو در دست تهدید شده و به این موضوع اشاره کردند. . در شبکه های اجتماعی

سرقت باغبان و جاروبرقی سابق

تحقیقات شبانه روزی پلیس برای شناسایی متهمان 24 ساعت پس از وقوع جنایت به مرد جوانی که باغبان ویلای مهرجویی بود و چند سال پیش برای آنها کار می کرد، سوق داد. بررسی ها نشان داد این مرد به دلیل سرقت از منزل مهرجویی از کار برکنار شده و از آن زمان با خانواده درگیر بوده است. ماموران با مراجعه به پرونده بگبان ​​متوجه شدند وی چند سال پیش اقدام به سرقت جاروبرقی از خانه مهرجویی کرده است. پس از آن با شکایت خانواده باغبان دستگیر شد اما وی مدعی شد که جاروبرقی را به فرد دیگری فروخته است. باغبان جوان به اتهام سرقت روانه زندان شد و مدتی در زندان بود تا اینکه آزاد شد اما پس از آزادی مدعی شد در مدت کارش 30 میلیون تومان به خانواده مهرجویی بدهکار بوده است. مهرجویی و همسرش این ادعا را نپذیرفتند و از آن زمان بر سر این مبلغ بین آنها اختلاف شد.

فرار از مظنون

اولین مظنون این پرونده شناسایی و ماموران برای دستگیری وی اقدام کردند. باغبان سابق متاهل و دارای فرزند و ساکن محله فرخ آباد بود اما با مراجعه ماموران به محل سکونتش خبری از وی نبود. این مرد به دوستانش گفت که قصد سفر به خارج از کشور را دارد و به شهرهای مرزی رفته است اما تحقیقات ویژه پلیس نشان می دهد که او دروغ می گوید و در اطراف زیبادشت دیده شده است. در حالی که شک پلیس به این مرد افزایش یافت، تحقیقات برای مشخص شدن محل اختفای وی ادامه یافت و ماموران به اطلاع مأموران رسیدند که مظنون فراری به سراغ یکی از دوستانش که نظافتچی یک ساختمان نیمه کاره است، رفته و مخفی شده است. در این ساختمان دوشنبه شب گذشته تیم های عملیاتی به این محل رفتند و در عملیاتی ضربتی باغبان سابق را دستگیر کردند.

لباس های جدید

مظنون اصلی جنایت با پوشیدن یک جفت لباس نو دستگیر شد. لباس ها به تازگی خریداری شده اند. این موضوع مشکوک بود و ممکن است پس از جنایت لباس های خون آلود خود را دور انداخته و لباس نو خریداری کرده باشد. در این پرونده به اداره اطلاعات منتقل و تحقیقات از وی آغاز شد. در بازجویی از این مرد بود که 2 مظنون دیگر که احتمالا همدست او بودند شناسایی شدند. یکی برادر جوان باغدار و دیگری مردی است که در شهر زیبادشت کار می کرد. به این ترتیب تیم های ویژه پلیس به مواضع جدید رفتند و در جریان این عملیات موفق شدند برادر باغبان و یک مظنون دیگر را دستگیر کنند.

اطلاعات غیر قابل انکار

باغبان جوان در جریان تحقیقات عنوان کرد که بی گناه است و نقشی در این جنایت ندارد. این در حالی بود که تحقیقات کارشناسی از جمله تجزیه و تحلیل بقایای قاتلان در محل حادثه در آزمایشگاه جنایی که نشان می داد او به احتمال زیاد یکی از قاتلان بوده است. اما پلیس برای یافتن شواهد بیشتر به تحقیقات ادامه داد.

کارگرانی که در چند زمینه مشغول بازرسی بودند اطلاعات مهمی را از دوستان باغبان جوان دریافت کردند. آنها گفتند که این مرد پس از آزادی از زندان، از خانواده مهرجویی کینه ای داشته و بارها به دوستانش گفته است که یا پول خود را (30 میلیون تومان) از این خانواده می گیرم یا برای آنها دردسر ایجاد می کنم. از سوی دیگر مشخص شد باغبان جوان تنها یک روز پس از قتل مهرجویی و وحیده محمدی فر یکسری لباس نو خریده است. همچنین متهم در بازجویی مدعی شد حدود 2 سال است که پا به شهر زیبادشت نگذاشته است. اما تحقیقات نشان داد که او در ماه های اخیر چندین بار به این شهر سفر کرده است.

به رسمیت شناختن

شواهد به دست آمده توسط پلیس هیچ تردیدی در مورد علت واقعی این جنایت باغبان سابق مهرجویی باقی نمی گذارد. در این شرایط تحقیقات وی تا ساعت 3 پنجشنبه شب ادامه داشت و به جرم خود اعتراف کرد و اسرار جنایت را فاش کرد. وی گفت: پس از اینکه با شکایت خانواده مهرجویی دستگیر شدم از آنها کینه توزی داشتم. به خاطر جاروبرقی اجازه ندادند و وقتی آزاد شدم به سراغشان رفتم و از آنها خواستم 30 میلیون تومانی را که از آنها خواسته بودم به من بدهند، اما نپذیرفتند. زمانی که برای آنها کار می کردم 30 میلیون تومان بدهکار بودم اما آنها حاضر به پرداخت این مبلغ نبودند و گفتند بدهی ندارم. همه اینها باعث شد از آنها متنفر باشم. بالاخره وقتی دیدم نمی‌خواهند به من پول بدهند، قصد کشتن آنها را داشتم. شب حادثه به همراه برادرم که نظافتچی یکی از ویلاهای شهرک است و دو دوست دیگر که در شهرک هم کار می کنند به ویلای مهرجویی رفتیم. وقتی در را باز کرد به او حمله کردم و با چوب به او زدم. برادرم و دوستم هم به اتاق رفتند و همسرش را گرفتند. ابتدا برادرم دست همسر مهرژوی را گرفت و دوستم او را با چاقو زد و وقتی از هوش رفت برادرم نیز او را با چاقو زد. من نیز با چاقو مهرجویی را زدم و سپس به اتاق رفتم و وقتی از فوت هر دوی آنها مطمئن شدیم، دستبند و طلا، تلفن همراه و سایر اموال همسر مهرجویی را سرقت کردم و در آنجا ماندم. پس از ارتکاب جنایت به خانه رفتم و از آنجایی که لباس هایم خونی شده بود، آنها را دور انداختم و لباس نو خریدم. طلاها و اموال مسروقه و چاقو را هم به دوستم که در شهر کار می کرد دادم تا نگه دارد. بقیه به خانه رفتند.

دستگیری متهم چهارم

با اعترافات هولناک باغبان جوان، ماموران به مخفیگاه متهم چهارم که دستبند، چاقو و وسایل مسروقه به همراه داشت، رفتند و این مرد نیز دستگیر شد. با دستگیری متهم و کشف اموال مسروقه، راز قتل هولناک داریوش مهرژوی و وحیدا محمدی فر فاش شد و پس از ظهر پنجشنبه متهمان تحت تدابیر شدید امنیتی به شهرک زیبادشت منتقل شدند. کارگردان مشهور کشورمان و همسرش قربانی جنایتی هولناک شدند و به دادسرا معرفی شدند و کارآگاهان جنایی با بازسازی صحنه قتل و تشریح جزئیات آن شب سرنوشت ساز.

Charlie Ray

نرد سفر. علاقه مند به موسیقی. بشارت دهنده توییتر. متعصب بیکن کاوشگر Wannabe. دانشجو. گیک وب دوستانه. تمرین کننده آبجو آماتور. ارتباط دهنده.

انفجار: بانک شرط بندی رویایی برای عشاق پیش بینی
بازی انفجار: همه چیزی که باید بدانید درباره این پدیده جذاب
کتاب کار دبستان: راهنمای جذاب برای تقویت مهارت‌های تحصیلی
Welcome to Realtor Canada Langley
Welcome to Your Dream Home: House with Acreage for Sale
Discover the Exciting World of Real Estate Canada
تماس با ما