علم مهمترین ابزار اقتدار و پیشرفت کشور است

به گزارش «بسنا»، دکتر حسینی رضوان رئیس دانشگاه بوعلی سینو در مراسم گرامیداشت آغاز سال تحصیلی 1402-1401 ویژه دانشجویان که در اردوگاه ابوذر شهرستان همدان برگزار شد، گفت: شما عزیزان ورود به جامعه علما و دانشگاه، آغاز فعالیت جدیت علمی و تبدیل شدن وی به شخصیت، دانشمند برجسته کشوری است.

وی با بیان اهمیت علم و دانش افزود: با کسب قدرت می توان استقلال یک کشور را در برابر مستکبران و ظالمان حفظ کرد.

رضوان در ادامه تصریح کرد: اساس و امنیت اقتدار کشور آموزش و پیشرفت علم و کاربرد صحیح و مؤثر علم است.

وی افزود: افراد قدرتمندی هستند که توانستند با استفاده از این ابزار دانش بیشتر و بالاتری ایجاد کنند و در دنیا حرفی بزنند.

دکتر رضوان تاکید کرد: با تلاش علما و فرهیختگان یک جامعه می توان این قدرت را به دست آورد و با ورود شما جزو فرهیختگان این دانشگاه و آینده پژوهان این مرز و بوم خواهید بود که قرار است از آن بهره ببرید. بر عهده خودشان است بیایید با همکاری و درک متقابل فعالیت های علمی جدی تری را آغاز کنیم.

وی بیان کرد: باید بدانیم با توجه به توانمندی های علمی چه مسیری را طی کرده ایم و برای پیشرفت کشور گام های موثری برداریم و با هوشمندی بدانیم که هیچ کشوری پیشرفت نمی کند مگر اینکه مردمش تلاش و پیشرفت کنند. کشور خود

رئیس دانشگاه بوعلی سینو حسرت، انگیزه و دلبستگی به کشور و پرچم را دلیل ایجاد و تغییر سرنوشت کشورمان دانست و افزود: همه آحاد جامعه در تلاش هستند تا شما را محل سکونت کنند. برای پیشرفت این جامعه و کشور عزیزمان و همچنین تمامی اساتید و کارکنان دانشگاه، با اشتیاق و عشق در کنار شما هستیم تا به شما دانشجویان کمک کنیم تا ابتدا برای رشد فردی خود و سپس در جهت شکوفایی دانشگاه تلاش کنید. کشور. کشور و تبدیل به ستاره درخشانی شود که از نظر علمی و اجتماعی در آسمان آینده این کشور بدرخشد.

Dale Mckee

سازمان دهنده Wannabe. معتاد اینترنت متعصب زامبی. علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. دانش پژوه مواد غذایی

انفجار: بانک شرط بندی رویایی برای عشاق پیش بینی
بازی انفجار: همه چیزی که باید بدانید درباره این پدیده جذاب
کتاب کار دبستان: راهنمای جذاب برای تقویت مهارت‌های تحصیلی
Welcome to Realtor Canada Langley
Welcome to Your Dream Home: House with Acreage for Sale
Discover the Exciting World of Real Estate Canada
تماس با ما