هواشناسی 07/06/1402; شدت بارش در 3 استان بود


آفتاب نیوز :

صادق ضیائیان در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه روزهای پنجشنبه و جمعه (15 و 17 مهرماه) در بیشتر مناطق کشور جوی معتدل حاکم است، گفت: در این مدت در ارتفاعات مرکزی البرز و سواحل غربی دریای خزر باران پراکنده می بارد.

به گفته وی، روزهای شنبه و یکشنبه (18 و 18 مهرماه) در ارتفاعات مرکز البرز و سواحل غربی رودخانه خزر در برخی مناطق اردبیل و شمال آذربایجان غربی بارش پراکنده باران و وزش باد پیش بینی می شود. استان های آذربایجان شرقی از بعدازظهر یکشنبه و در سراسر روز دوشنبه بارش در آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل تشدید می شود.

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت ریسک بحران جوی ادامه داد: از اواخر روز دوشنبه (19 مهرماه) با نزول جریانات شمالی از سواحل غربی دریای خزر بارندگی خواهد داشت.

ضیائیان افزود: سرعت وزش باد در روزهای پنجشنبه و جمعه در شرق کشور افزایش می یابد که در برخی از این مناطق با افزایش گرد و خاک همراه خواهد بود.

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات جوی درباره وضعیت جوی تهران در دو روز آینده نیز اظهار داشت: آسمان تهران فردا (16 مهر) صاف و نیمه ابری تا ساعاتی دیگر، وزش باد پیش بینی می شود. منفجر خواهد شد. حداقل دما 18 و حداکثر 26 درجه و در روز شنبه (17 مهر) صاف و وزش باد، بعد از ظهر افزایش ابر، گاهی وزش باد شدید و ابری خواهد بود. 18 تا 27 درجه در نیمه های شب.

وی در پایان گفت: امروز و فردا (15 و 18 مهرماه) اهواز با دمای 43 درجه گرم ترین و شهرکرد با دمای 3 و 2 درجه سردترین است.

شدت بارش در 3 استان بود

هوای امروز و فردا در بیشتر مناطق کشور معتدل خواهد بود و سازمان هواشناسی با اشاره به بارش باران در برخی مناطق از شدت بارندگی در 3 منطقه خبر داده است.

به گزارش خبرگزاری «تسنیم»، بررسی نقشه های همدیدی و آینده سازمان هواشناسی نشان می دهد که امروز و فردا در اکثر نقاط کشور جوی معتدل خواهد بود. در این مدت بارش های پراکنده در ارتفاعات مرکزی البرز و سواحل غربی دریای خزر رخ داد.

روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده در برخی مناطق اردبیل و شمال آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی علاوه بر ارتفاعات مرکز البرز و سواحل غربی رودخانه خزر بارش پراکنده باران و وزش باد پیش بینی می شود. از بعدازظهر یکشنبه و در سراسر روز دوشنبه بارش در آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل تشدید می شود.

بارش ها از اواخر روز دوشنبه هفته آینده با هجوم جریان های شمالی به دریای خزر از سواحل غربی این دریا آغاز می شود. سرعت وزش باد امروز و فردا در شرق کشور افزایش می یابد و در برخی از مناطق موجب گرد و خاک می شود.

پیش بینی می شود امروز تا ساعاتی دیگر در تهران آسمانی صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش ابر پیش بینی شود. بیشینه دمای هوای امروز پایتخت 26 درجه خواهد بود.

Kellen Odom

مدافع رسانه های اجتماعی گیک غذا. کاوشگر. علاقه مندان به تلویزیون پیشگام بیکن افراطی. کل نینجا اینترنت. تنظیم کننده.

انفجار: بانک شرط بندی رویایی برای عشاق پیش بینی
بازی انفجار: همه چیزی که باید بدانید درباره این پدیده جذاب
کتاب کار دبستان: راهنمای جذاب برای تقویت مهارت‌های تحصیلی
Welcome to Realtor Canada Langley
Welcome to Your Dream Home: House with Acreage for Sale
Discover the Exciting World of Real Estate Canada
تماس با ما