میلگرد ساده قیمت انواع میلگرد ساده خرید و فروش 37556-021

در این موارد می‌توان از این نوع میلگردها برای پیچ و مهره‌های با قطر کمتر از ۱۰ استفاده کرد. بدین ترتیب می‌توان پیچ و مهره‌هایی تا قطر ۹ میلی متر را با استفاده از میلگرد ساده تولید کرد. مهمترین عامل، قیمت تمام شده مواد اولیه تشکیل دهنده میلگرد به ویژه قیمت جهانی سنگ آهن است. پس از مشخص شدن قیمت مواد اولیه، ارزش افزوده تولید کننده میلگرد نیز به آن اضافه شده و قیمت آن را افزایش می‌دهد. لازم به ذکر است که میلگرد ساده از نظر وزن ثابت بوده و در صورتی که با قطر ۱۰ میلی متر تولید شود، وزن آن تفاوتی با نمونه‌های مشابه نخواهد داشت. میلگرد ساده بر اساس استاندارد قدیم A1 و بر اساس استانداردهای جدید س240  قابل ارزیابی می باشد.

ثبت خرید میلگرد در این وبسایت، در واقع سفارش مستقیم این کالا را از کارخانه برای شما امکان‌پذیر می‌کند. حسن این کار این است که واسطه‌های فروش حذف می‌شوند و میلگرد با قیمت بهتری به دست مصرف‌کننده می‌رسد. میلگرد ساده (plain / smooth round bar) یک میله تو پُر، با سطحی صاف است که کاربردهای تجاری و صنعتی فراوانی دارد.

بنابراین میلگرد ساده (بدون آج) در دسته فولادهای نرم قرار می‌گیرد. این میلگرد در قطرهای ۶ تا ۲۰۰ میلی‌متر و در طول‌های ۶ تا ۱۲ متر به تولید رسیده و در کاربردهای مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند. به طور کلی میلگرد ساده که به آن میلگرد نرم بدون آج هم می گویند، در مصارف صنعتی، برای ساخت پیچ و مهره و میخ و در مصارف ساخت و ساز برای جبران مقاومت کششی پایین بتن استفاده می شود.

با این تفاسیر همواره با شنیدن نام میلگرد کاربرد ساختمانی آن در ذهن متبادر می گردد. اگر میلگرد ساده به صورت کلاف باشد می تواند به عنوان دورپیچ میلگردهای شاخه به کار رود. میلگرد کلاف با قطرهای پایین یا نازک در تهیه سیم بگسل، توری، سیم خاردار، الکترود جوشکاری (قلم جوش)، فنر، انواع مفتول صنعتی، پیچ و پرچ و … در برخی از پروژه ها از میلگرد ساده برای تولید مش و گریتینگ هم استفاده می گردد.

نکته جالب توجه این است که از فولاد بازیافتی مانند ماشین‌ های قدیمی، وسایل و ماشین ‌آلات که با کوره ‌های قوس الکتریکی ذوب می ‌شوند، به شکل بیلت خنک شده، سپس ذخیره و در نهایت ساخته می‌شود. در صنایع مفتولی تورگستر با انواع میلگرد و طریقه سایت اشنا می‌شوید. کارخانه‌های تولید میلگرد کاشان، ذوب آهن، یزد، نورد تهران، ابهر، نطنز، الیگودرز، متین و ملایر، تعدادی از کارخانه‌هایی هستند که می‌توانید قیمت میلگرد آن‎‎‌ها را در لیست زیر جستجو کنید.

میلگرد ساده

میلگرد پرکربن را در بازار با نام‌های میلگرد ساده‌ی کربنی یا سیاه نیز می‌شناسند. این محصول فولادی، درصد کربن بیشتری نسبت به میلگردهای ساخته‌شده از آلیاژهای معمول فولادی دارد. شکنندگی میلگرد سیاه نیز بیشتر بوده و رنگ سیاهش نیز به دلیل درصد کربن بالای آن است. میلگرد ساده معمولا به‌صورت کلاف توسط تولیدکننده‌ها تولید و عرضه می‌شود. مصرف‌کننده بنا به نیاز خود در محل پروژه‌اش میلگردها را برش داده یا به همان صورت استفاده می‌کند.

میلگرد ساده

به هر حال این میلگرد 10 ساده ای که صحبتش شد، برای مستحکم سازی هم اکنون در اختیار ماست. مزیتی که البته سبب ممنوعیت استفاده از آن در ساختمان‌های واقع در مناطق زلزله‌خیز یا طوفانی شده است. کربن و سیلیکون نیز از دیگر مواد موجود در آلیاژ این محصول هستند.

میلگرد میله‌‌ای فولادی است که از عملیات نورد گرم گذشته و ظاهری ناهموار و تیره دارد. پس با روش پولیش‌زنی، زائده‌های سطح آن برطرف شده و یکدست و صیقلی می‌شود. این میلگرد با ظاهری صاف و زیبا و مقاومت خوب، در ساخت و تولید قطعات هیدرولیکی ماشین‌آلات صنعتی یا خودروها، سیلندرها و پمپ‌های آب و نفت کاربرد دارد. قابلیت آبکاری، این امکان را ایجاد می‌کند تا بتوان آرماتورهای فولادی را گالوانیزه کرده و به این ترتیب آن‌ها در برابر زنگ زدگی و خوردگی مقاوم کنیم. قیمت میلگرد ساده گالوانیزه شده، به دلیل فرایند بیشتری که در زمان تولید طی می کند، بالاتر از گردهای فولادی است. لازم به ذکر است کاربرد این محصول تنها به کارهای صنعتی محدود نمی‌شود.

مهم است به یاد داشته باشید که این فقط چند عامل اصلی هستند و عوامل دیگری نیز ممکن است در تعیین قیمت میلگرد روز تأثیرگذار باشند. علاوه بر این، بازار میلگرد یک بازار پویا است و قیمت‌ها  به طور روزانه و گاهی لحظه‌ای تغییر می‌کند.برای دسترسی به اطلاعات دقیقتر و به‌روزتر درباره قیمت میلگرد روز می‌توانید سایت آهن پرایس را روزانه بررسی کنید. در جدول زیر ابعاد مختلف پروفیل‌های فولادی این شرکت را به همراه آخرین قیمت آنها بر حسب کیلوگرم، میلگرد mo40 fooladshams.com درج کرده‌ایم. (آپدیت مهر ماه 1402) برای استعلام قیمت روز میلگرد و پروفیل مستقیما از طریق لینک زیر به سایت فولاد مهر سهند (مهر استیل) مراجعه نمایید. قیمت میلگرد و پروفیل‌های این شرکت نسبت به دیگر تولیدکنندگان بسیار مناسب بوده و در عین حال کیفیت محصولات بسیار بالا هستند. علاوه بر عواملی که بر قیمت هر کیلو آهن دست دوم تأثیر داشتند و آن ها را نام بردیم، یک عامل دیگر نیز وجود دارد؛ آن هم بودجه عمرانی تعیین شده کشوری است.

جالب است بدانید که برای بررسی کیفیت و دقت محصولات یک کارخانه، می‌توانید وزن واقعی محصول را با وزن درج‌شده در جدول مقایسه کنید تا میزان کیفیت کالا مشخص شود. در این روش شمش‌ها در کوره‌هایی با دمای 1100 درجه سانتی‌گراد (درجه نرم شوندگی) قرار داده می شوند. بعد از رسیدن شمش‌ها به دمای مورد نظر، به خط تولید نورد ارسال می شوند. طی این فرایند شمش فولادی نرم شده و از بین غلتک‌ها عبور می‌کند. با انجام این فرآیند سطح مقطع میلگرد به دایره و قطر مناسب می‌رسد.

این میلگرد مورد استفاده صنایع مختلف بوده و معمولا در ساخت خاموت و دیگر محصولات آهنی و غیرآهنی به کار برده می‌شود. برندهای گوناگون به تولید این نوع میلگرد می‌پردازند اما یکی از آن‌ها که مورد توجه فعالان صنعتی قرار گرفته میلگرد ساده نوین متین است. به صورت کلی همه این موارد بر روی قیمت خرید میل گرد ۱۰ آجدار و ساده تاثیرگذار هستند. میلگرد ساده به دلیل مقدار کم کربن در ترکیبات خود به نسبت میلگردهای آجدار، از خاصیت فرم پذیری بیشتری برخوردار است.

ژوزف مونیر فرانسوی با ساخت گلدان‌های بتن آرمه زمینه را برای ساخت مخازن و پل‌های بتن آرمه فراهم ساخت و به این ترتیب بسیار شهرت پیدا کرد. به همین منوال و با توجه به نیاز روز، تغییرات عمده‌ای در ساختار و ظاهر میلگرد‌ها از جمله افزایش ارتفاع دنده‌ها و کاهش فاصله دنده‌ها رخ داد و کم کم میلگرد‌ها به صورت استاندارد امروزی در آمده‌اند. مطابق بند ۹-۴-۱-۴ آیین نامه  تنها می توان از این میلگردها به عنوان میلگرد دورپیچ در اعضای سازه ای بتن آرمه یا در ساختمان های بتن آرمه استفاده نمود. استفاده از آنها به عنوان میلگرد سازه ای غیر فوق ،در تمامی انواع ساختمان ها ممنوع است. میلگرد 40 ساده کاشان به عنوان میلگرد دورپیچ در اعضای سازه‌ای بتن آرمه یا ساختمان‌های بتن آرمه مورد استفاده قرار می‌گیرد. علاوه بر آن، آهن اسپات مسیر چگونگی ارتباط با کارخانه‌ها و تولیدکنندگان را هموار کرده‌است.

  • _ استفاده در ساخت بخش‌های گوناگونی از دستگاه‌های صنعتی و غیرصنعتی.
  • وجه مشترک این میلگردها، پایین بودن میزان کربن و بالا بودن برخی از خواص مثل جوش‌پذیری، انعطاف‌پذیری و قابلیت تراشکاری است.
  • درنهایت وزن هر بندیل میلگرد ساده حدوداً برابر با ۲ تن خواهد بود.
  • درصورتی‌که میلگردها در فضای باز نگهداری شوند، نباید مدت‌زمان زیادی آنجا بمانند.
  • میلگرد ساده ای که کیفیت بهتری دارند و محصول کارخانه هایی مثل یزد و کاشان هستند بیش تر مصرف صنعتی داشته و میلگر ساده محصول کارخانه هایی مانند متین بیش تر مصرف ساختمانی دارند.

برای خرید میلگرد ساده باید عوامل مختلفی مثل مقاوت میلگرد، انعطاف و کشسانی‌بودن، خصوصیات فیزیکی و هدف شما از خرید میلگرد(کاربرد موردانتظار) را مدنظر داشته باشید. آنلاین سازه اولین سامانه تخصصی ارائه خدمات طراحی، خدمات اجرایی و خدمات حقوقی ساختمان ،همچنین دارای فروشگاه آهن آلات صنعتی و ساختمانی به صورت مستقیم و بدون واسطه می باشد. مجموعه با سال‌ها سابقه توانسته خود را متعهد به مشتریان عزیز بداند.

Giovanna Yu

گیک بیکن. ماون قهوه. ارتباط ظریف جذاب. متخصص مواد غذایی به طرز خشمگینی فروتن.

بازی انفجار : سایت بازی انفجار معتبر با درگاه و بونوس By Betingsite
کسی اینجا اطلاعی از سایت بازی انفجار آنلاین داره ؟ کمک لازم دارم فوری تبادل نظر نی نی سایت
پرینتر: گروهی کاربردی از تکنولوژی پرینتر: گروهی کاربردی از تکنولوژی
مکمل گینر: راهنمای کامل برای افزایش وزن و حجم عضلات
آشنایی با خدمات سئو: چگونه می‌توان با این خدمات، رتبه وبسایت خود را افزایش داد؟ آشنایی با خدمات سئو: چگونه می‌توان با این خدمات، رتبه وبسایت خود را افزایش داد؟
انفجار: بانک شرط بندی رویایی برای عشاق پیش بینی
تماس با ما