پرداخت دیه؛ مجازات ترساندن دختر همسایه


آفتاب نیوز :

پدر و پسری که دختر همسایه را ترساندند و باعث مرگ او شدند به دیه محکوم شدند.

این پدر و پسر با داماد خانواده درگیر شدند و شوک ناشی از این درگیری باعث ایست قلبی دختر همسایه به نام لودن شد و جان او را گرفت.

پدر لودین پس از مرگ دخترش به پلیس شکایت کرد و گفت: عروس و دامادی در همسایگی ما زندگی می کردند که با هم اختلاف داشتند. چند روز قبل از مریضی دخترم، عروس همسایه از پنجره اش افتاد و جان باخت. داماد مدعی بود که همسرش خودکشی کرده اما پدر و برادر عروس مدعی شدند که او کشته شده است به همین دلیل شبانه به خانه داماد حمله کردند و در و پنجره را شکستند و دخترم را تکان دادند. دخترم دچار سکته قلبی شد اما شوک دعوا حالش را خراب کرد و در بیمارستان فوت کرد.

پس از اظهارات شاکی، جسد دخترش به پزشکی قانونی فرستاده شد و کارشناسان علت مرگ را آریتمی قلبی تشخیص دادند و 30 درصد علت فوت را شوک و آریتمی اعلام کردند.

با ارسال پرونده به دادگاه کیفری منطقه تهران، متهمان که پدر، پسر و داماد این خانواده بودند در دادگاه حاضر شدند.

پدر و پسر مدعی بودند که فقط برای صحبت به آنجا رفته اند و دعوا نکرده اند. همچنین داماد این خانواده گفته است که هنگام وقوع این حادثه بازداشت بوده و نمی داند چرا نامش در کیفرخواست درج شده است.

وکیل پدر و مادر دم در نهایت گفت: مستندات پرونده نشان می دهد که این پدر و پسر وارد خانه داماد شده و با شکستن در و پنجره ها صدای وحشتناکی به راه انداخته و از ترس لادین به شدت ترسیده اند. فحاشی و دعوا و پزشکی قانونی نیز این موضوع را تایید کرده است.

در نهایت هیئت منصفه برای تصمیم گیری وارد دادگاه شدند و متهمان را به پرداخت دیه محکوم کردند.

Howard Gaines

مزاحم عمومی کافه قهوه. موسیقی نینجا. طرفدار فرهنگ پاپ

بازی انفجار : سایت بازی انفجار معتبر با درگاه و بونوس By Betingsite
کسی اینجا اطلاعی از سایت بازی انفجار آنلاین داره ؟ کمک لازم دارم فوری تبادل نظر نی نی سایت
پرینتر: گروهی کاربردی از تکنولوژی پرینتر: گروهی کاربردی از تکنولوژی
مکمل گینر: راهنمای کامل برای افزایش وزن و حجم عضلات
آشنایی با خدمات سئو: چگونه می‌توان با این خدمات، رتبه وبسایت خود را افزایش داد؟ آشنایی با خدمات سئو: چگونه می‌توان با این خدمات، رتبه وبسایت خود را افزایش داد؟
انفجار: بانک شرط بندی رویایی برای عشاق پیش بینی
تماس با ما